Kommentaarid puuduvad

Soovitused padelimängijatele

Padel on sport, seega on tähtis pühendada oma aega mitte ainult mängimisele ja treenimisele, vaid ka soojendusele ja venitusharjutustele enne ja pärast padelimänge. Lihtsalt võta selleks 15 minutit enne ja pärast, sest see aitab ära hoida võimalikke vigastusi.

Enne tõsisemat mängu või treeningut on oluline, et väljakule astudes lööksid mängijad soojaks kõik löögid. Alustada võiks väga pehmelt lüües ning seejärel vaikselt suurendades intensiivsust, liikudes kergematelt löökidest raskemateni. See aitab mängijatel efektiivselt parandada pallitunnetust ning tõsta nii enesekindlust kui ka mängukvaliteeti esimestest punktidest alates.

Enne igat geimi võiksite koos partneriga üle rääkida järgmise geimi strateegia. Ükskõik kui lihtne või keerukas teie plaan ei ole, on tähtis, et mõlemad mängijad teavad täpselt, mida koos üritatakse saavutada. Lisaks lihtsustab selline lähenemine teha mänguplaani vajalikke muudatusi kogu mängu vältel.

Peale mängu oleks soovitav koos oma partneriga analüüsida enda nõrkusi väljakul. Selle asemel, et nõrkusi peita oma tugevustega tasuks nõrgemaid elemente hoopis treeningutel harjutada ja neid tugevdada. Paljud mängijad ei märka (või väldivad) enda nõrkusi, limiteerides nii enda arenemisvõimalusi pikema aja jooksul.

Kui oled leidnud tehnilise, taktikalise või füüsilise vea mida järjepidevalt teed siis proovi leida üks enda padelisõpradest või võta eratreening treeneriga, et saaksid oma nõrkuste kallal töötada. Sõbraga või treeneriga harjutades on sul võimalik korduvalt kinnistada korrektset liigutust, tehnikat, vms.

Nii nagu iga teine reketispordiala, koormab padel rohkem ühte külge sinu kehast. Võta aega, et treenida lihaseid ka sellel kehapoolel, kus sa reketit mängides käes ei hoia. Kui oled vasakukäeline siis sinu vasak õlg ja käsi töötavad hoopis teisiti kui su parem. Tasakaal kehas ja lihastes on väga oluline, et ära hoida erinevaid kaela- ja seljavigastusi. Näiteks mängi iga nädal 10 kuni 15 minutit lendpalli oma nõrgema käega.

Kas teadsid, et profipadelis kümnest üheksa tõstet lüüakse tagasi bandeha löögiga, mitte rabakuga!? Proovi kontrollida oma sisemist tahet kõva rabakut lüüa ning oota olukorda, kus 90% kindlusega lööd oma löögiga palli punktiks.

Kas sul on raskusi leidmaks endale neli mängijat padelimänguks ja treenida oskusi? Ära muretse, treeni koos kaaslasega ainult poolt väljakut kasutades otse või diagonaali mängides. Nii treenid tegelikult palju rohkem löökide täpsust ning õpid palju paremini katma nii enda väljakupoolt kui ka erinevaid nurkasi nii kaitses tagajoonel aga ka võrgus olles.

Kirjuta kommentaar